آموزش 8 نوع از بهترین‌های مدل خط چشم

خط چشم محصولی بسیار رایج در میان خانم‌ها بوده و مدل خط چشم در این میان تعیین‌کننده میزان جذابیت حاصله در چشم‌ها خواهد بود. مدل خط چشم در انواع گوناگونی تعریف شده و می تواند فرم‌هایی زیبا و جذاب در چشم‌ها ایجاد نماید، برای استفاده از این محصول باید تسلط کاملی به فرم‌های مختلف چشم داشته تا بتوان بیشترین زیبایی را در آن ایجاد نمود. هدف از استفاده خط چشم در میکاپ ایجاد درشتی، خوش فرمی و حالتی استاندارد و مشخص در چشم‌هاست که در این مقاله قصد داریم به طور کامل درباره انواع مختلف مدل‌های خط چشم صحبت کنیم.

مدل خط چشم

انواع مختلف مدل خط چشم

فرم های مختلفی از چشم ها در تعاریف کلاسیک آرایش و میکاپ وجود داشته و حالت ایده آل برای چشم ها به این ترتیب است که به اندازه یک چشم معمولی فاصله بین دو چشم وجود داشته، تناسب کاملی میان چشم ها و فرم ابرو موجود بوده و مژه هایی نسبتا پر پشت و خوش حالت در چشم ها وجود داشته باشد. بنابراین برای انتخاب مدل خط چشم باید به این تعریف اصولی استناد کنیم، با توجه به ایرادات رایج در میان انواع فرم چشم، آسان طب به شما توصیه می کند مقاله گریم چشم ها را در همین سایت مطالعه نموده تا با روش متعادل سازی چشم ها با تکنیک سایه و روشن آشنا شوید. پس از متعادل سازی چشم ها باید نسبت به انتخاب مدل خط چشم اقدام نمود تا با یک آرایش تکمیلی، جلوه ای زیبا و استاندارد در چشم ها ایجاد شود، همچنین می توان برای افزایش جذابیت در چشم ها از انواع مژه مصنوعی استفاده نمود. در ادامه به تشریح چگونگی انجام انواع مدل خط چشم پرداخته و درباره هر یک به تفصیل صحبت خواهیم نمود.

1. بررسی خط چشم معمولی

مدل خط چشم

برای کشیدن این مدل خط چشم باید فرم طبیعی چشم ها را بررسی کرده و سپس اقدام به انجام آن نمائیم. مدل خط چشم معمولی دارای ضخامتی در حدود 2 الی 3 میلیمتر بوده و می توان با تغییر پهنا، حالت هایی مختلف به آن داد. مدل خط چشم معمولی دارای کشیدگی غیر طبیعی در گوشه های داخلی و خارجی نیست و بیشتر حالتی اصلاح شده و آنکادر به چشم ها خواهد داد، این نوع خط چشم در گوشه داخلی دارای ضخامت کمتری نسبت به گوشه خارجی آن می باشد.

منبع: آسان طب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 9 ارديبهشت 1397برچسب:مدل خط چشم, | 20:4 | نويسنده : Bahar |